Kot łagodzi obyczaje – magia Jaguara

Jaguar

Porozmawiajmy o stereotypach. Facet w wieku 55-60 lat, siwe włosy, faza po kryzysie wieku średniego, eleganckie buty i jeansy z pięknym paskiem. Typ Lindy, Olbrychskiego, Nowickiego, typ faceta, który starzeje się z klasą, a przez wystawne i bogate życie towarzyskie bryluje niezależnie od okoliczności.



To typ faceta, który jedzie na wakacje z żoną i puszcza oko do każdej możliwej kobiety w towarzystwie, flirtuje z kelnerkami, wiecznie trzyma w ręku szklankę whisky i nosi stary złoty zegarek. Wszyscy ci stereotypowi zawadiacy zawsze jeździli Jaguarami. Mercedesy są zbyt oczywiste, BMW kompletnie nie pasują do ich stylu, a Audi zbyt bezpłciowe.Jaguar to marka, która cieszy się jednym z najlepszych wizerunków spośród wszystkich firm w branży motoryzacyjnej. Kot łagodzi obyczaje i ma w sobie coś takiego, co usprawiedliwia złe zachowanie gentlemana. Tak samo jest z artystami, taka praca. Co to za jazzman, który zawsze jest trzeźwy? Co to za rockman, za którym nie biega horda napalonych nastolatek?



Wreszcie co to za gentleman, który nigdy w życiu nie miał Jaguara? Brytyjska marka weszła w wizerunek stereotypowego auta dla niegrzecznych gentlemanów jak złote zegarki, whisky czy gra w pokera. To chyba kwestia charakteru, który od zawsze miały w sobie samochody produkowane w Coventry. To właśnie dzięki tej wyrazistości samce alfa utożsamiają się z logo Jaguara. Kot łagodzi obyczaje i atakuje wszystkich, którzy mogą mu się sprzeciwią.

przeczytaj cały artykuł "Kot łagodzi obyczaje – magia Jaguara"

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Przebywanie na niej oznacza akceptację polityki plików cookies.